小春网

 找回密码
 注册账号
123
返回列表
楼主: Panadol
收起左侧

[球类] 谁知道赤羽附近练篮球的地方啊??

[复制链接]
头像被屏蔽
发表于 2013-7-7 14:06:45 来自手机 |
提示: 作者被禁止或删除 内容自动屏蔽
发表于 2013-7-10 22:05:17 |
syg204 发表于 2013-7-7 14:06
就在车站附近,不过今天去看看才知道篮板被人拿掉了,只有场地而已,还是沙土的。東京都 北区東十条1丁目 ...

没篮板的那个不是的,离他不远就是有板的
上周末骑车去看了看还在,只不过两个板都被占了我就没打。。。
发表于 2013-7-12 18:21:19 |

Apparel order Praktisk erfarenhet Selen Science &

Med skuldkrisen, medan utländska order frysa, orsakar många inhemska plagget bearbetning företag stöter period utveckling vintern, den inhemska arbetsmarknadsfrågor, har kostnadsfrågor allvarligt påverkat utvecklingen av företag, företags omstrukturering och uppgradering många problem överhängande. Professionell analys, tappade kläder order och förlorade, vilket resulterar i utvecklingen av många företag plågat ofullständig statistik,skor online, under första hälften av beställningarna minskade med nästan 30%, och förutom att informationsasymmetri, men också allvarligt hämmas utvecklingen av hela branschen, vilket i en allvarlig slöseri med resurser. Shenzhen Selen Science & Technology Co, Ltd är en uppsättning av anti-statisk, renrum förbrukningsvaror FoU, produktion, försäljning, sanering och rena städtjänster i ett av de anti-statiska, renrum industrin systemlösningar leverantör, är en kinesisk anti-statisk, renrum branschledande företag. Selen Science & Technology i branschen har en absolut fördel i produktionen, i ansiktet av kläder order frågan, Selen Science & Technology (outsourcing) Produktion Supervisor, har Mr Puwan Chun sina egna unika färdigheter, rimliga order att fylla perioden produktionsgapet Selen Science & Technology, effektivt undvika resursslöseri. Pujing Li sade att nu är en tid präglad av informationsnätverk, bör kläder företag kan använda kraften i nätverk för informationsspridning och tillgång, jag har varit bekymrad över nätet för informationen är ständigt ute efter att utforska nya tekniker och metoder ensam, och ofta gå till forumet och portaler för att fånga information om kinesiska klädindustrin portalplattformen surfar nätet, hittade sina kläder order en ny informationsplattform - E order. Jag tror att denna plattform har en bra fördel, helt enkelt var registrerade, fyll i relevant affärsinformation och styrka show. Kontakta kundtjänst snabbt till mitt arbete, som utförs relevanta frågor om kommunikation, jag också snabbt Topsy ordning rekvisition drift, Häromdagen jag tillämpat en enhetlig order, kundservice personal för att hjälpa mig i en match, är kunden erkänt vår fördel , sedan efter förhandlingar, äntligen nått avsikter,Nike Free 6,0 Spiderman 2013 Running Shoes Nätet Svart Grön, men inte mängden av order men bara tankar fylla vår fritid. Nu har jag slår på datorn, är det första att först titta på E Beställningar plattform, finns det inga lämpliga egna beställningar! Jag tror att användningen av kläder order plattform för att hitta order, är verksamheten mycket bra ut, är rika tillverkning resurser, en rimlig match orderinformation och företag plagg de av oss som behöver informationen, och nu E Beställ gratis Registrera friklassning order, fri inspektion order gav oss en mycket mer prisvärd, tror jag: att hitta fabriken, efter order, order att hitta E! E Beställningar plattformen är kinesiska kläder klädindustrin nätverk (s kläder order handelsplattform, användningen av kinesiska nätverk klädindustrin resurser ackumulerade sju års branscher med mer än hundra tusen medlemmar i gemensamma krafter stående byggnad, som syftar till att lösa problemet med informationsasymmetri kläder order, har denna plattform tiotusentals högkvalitativa plagg företag har blivit den absoluta plagget företagsinformation samlingsplats. Med en kontinuerlig utveckling av den information som ålder, informationen symmetri matchande dräkt beställer mer bidrar till utvecklingen av branschen, i dagens kraftig nedgång i orderingången under de omständigheter, en rimlig användning av nätet kanaler,adidas skor online, kan du matcha bättre resurser, och att hitta Pujing Li En teknik är också nätverk informationskanaler mest effektiva metoden. Förutom att använda affärer fördel, är en rimlig uppgradering oundviklig väg för företagsutveckling. (Cold Little Star: [email protected]) Källa: klädindustrin Network
相关的主题文章:

  
   ?title=Player:Tptkbemn
  
   ?mod=space&uid=25625&do=blog&id=5961
头像被屏蔽
发表于 2013-8-8 17:00:41 |
提示: 作者被禁止或删除 内容自动屏蔽
发表于 2013-8-19 18:10:07 |
每周日都有活动    日本人的组织   室内篮球场      场地在西川口车站附近    有想去的朋友请和我联系    QQ 532576493
发表于 2013-12-16 09:21:32 |
奈斯图米兔 发表于 2013-8-19 18:10
每周日都有活动    日本人的组织   室内篮球场      场地在西川口车站附近    有想去的朋友请和我联系    Q ...

现在还有吗
发表于 2013-12-16 09:22:03 |
奈斯图米兔 发表于 2013-8-19 18:10
每周日都有活动    日本人的组织   室内篮球场      场地在西川口车站附近    有想去的朋友请和我联系    Q ...

现在还有吗?
小春网
常务客服微信
微信订阅号
手机客户端
扫一扫,查看更方便! 快速回复 返回顶部 返回列表